Дождались, Коломоец выдал очередной шедевр.
И называется этот шедевр:
Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатаціїИтак, вкратце что из этого вытекает.
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення перевірок
технічного стану колісних транспортних засобів (далі - КТЗ) під
час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами.
2. На автомобільних дорогах і вулицях можуть бути перевірені
КТЗ незалежно від їх призначення, місця реєстрації та належності,
крім автомобілів: швидкої медичної допомоги, оперативних та
аварійно-рятувальних служб, військових і дипломатичних
представництв, консульських установ іноземних держав, а також тих,
що рухаються в колонах.
С этим все ясно, теперь вас могут остановить в любое время и
попросить денег провести процедуру проверки КТС.
Перевірка технічного стану КТЗ проводиться працівниками
автомобільно-технічної інспекції підрозділів Державтоінспекції
Это означает что вы в праве требовать документы у гайцев и если они не относятся к сотрудникам АТИ, то проверять не имеют право.
2. Перевірка технічного стану КТЗ може здійснюватися спільно
з уповноваженими представниками Міністерства охорони навколишнього
природного середовища України під час проведення цільових заходів
щодо контролю за дотриманням нормативів вмісту забруднюючих
речовин у відпрацьованих газах двигунів КТЗ.
А вот это означает, что опять будет куча пунктов
вымогания бабла проверки на СО
Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації
перевіряється візуально та з використанням засобів вимірювальної
техніки відповідно до ДСТУ 3649-97 "Засоби транспортні дорожні.
Експлуатаційні вимоги безпеки до технічного стану та методи
контролю" без втручання в роботу (розбирання) вузлів та агрегатів
КТЗ, які перевіряються.
тут без комментариев итак все ясно.
6.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені
в підпунктах b, f, g, h, i, k, l пункту 14 Акта перевірки.
6.2. З використанням засобів вимірювальної техніки
перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах a, c,
d, e, f пункту 14 Акта перевірки.
9. У разі виявлення технічних несправностей складових частин
КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, j пункту 14 Акта
перевірки, працівник АТІ робить відповідну відмітку в пункті 17
Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне
правопорушення.
4. Пункт 15 Акта перевірки заповнюється з урахуванням
підпунктів a, c, d, e, g, j.
Якщо хоча б в одному із зазначених підпунктів буде зроблено
відмітку в третій графі "не відповідає вимогам", експлуатація КТЗ
забороняється.
а) гальмова система та її складники
Все подтягиваем ручник
(b) система випуску
Всем прямотокам и рычалкам пипец
Картерные газы наружу выводить нельзя.
(d) вміст СО
(e) рульове керування та його складники
без коментариев
(f) зовнішні світлові прилади та сигналізації
Прощайте разноцветные лампочки и тд 
(g) колеса/шини
Вспоминаем сколько мм остаточная глубина протектора
(h) підвіска
без коментариев
(видимі дефекти)
(і) шасі (видимі дефекти)
(j) переобладнання
Конец внешнего тюнинга, сполеров и тд...
(k) інші недоліки
(l) підтікання палива та/або оливи
Вылизываем балку, задний мост от потеков
Все что может спасти от такой проверки:
а) Идеальное состояние авто и соответствие всем требованиям.
б) Бабло
в) Пункт 8
Контроль технічного стану КТЗ не здійснюється, якщо водієм
надано протокол перевірки технічного стану цього транспортного
засобу, виданий уповноваженим суб''єктом господарювання на
проведення перевірки технічного стану, або міжнародний сертифікат
технічного огляду, виданий центром технічного огляду для засобів,
що виконують міжнародні перевезення вантажів і пасажирів, з
моменту дати оформлення яких пройшло не більше 45 діб та за
відсутності явних ознак, що свідчать про технічну несправність
КТЗ, його переобладнання або пошкодження внаслідок
дорожньо-транспортної пригоди.
Вступает в силу с 28.11.2008позаимствовал)